sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Hurry up .. 'cause I'm hungry and thirsty .. x_X :))

     A trecut si primu' semestru din viata de boboc. Neasteptat de repede..as zice eu. Short but sweet time. .. Eh.
    Pot sa spun ca sunt incantata. Mi-am facut prieteni.. "o gramada". :)) [Stef,Gosi,Roxanele..toate :D PisSsi ..Andruta.. Mirabela..Alexandru..Victor..Teo..Aurora..Raluca..Sandri'..Nox..David..Georgianele.. toata lumea >:D<]
Sure.. experiente neplacute..au fost si d'alea .. but it doesn't matter. ;)). It's not worth it. :-j
    Media?! Bunicica.[Daca vrei detalii,contacteaza-ma! :)) .. ] Only joking.. ;) Anyway..am asteptari mai mari de la mine in semestrul viitor. X_X
         Whatever ..
Tot ce conteaza acum e ca.. "..today I am in holiday! " :X si.. I'm hungryyyy .. In fine,hai c-o iau pe engleza si nu e bine. :)) Acum,m-am apucat de citit.. [Maitreyi - Eliade]
...
Pe data viitoare. X_X
;))
>:D<

2 comentarii:

  1. Heeeey, ai avut dreptate, is si io p-aci. Tare ^^. Si de ce nu-i bine s-o dai pe engleza? :)), I does it everytime I can :D

    RăspundețiȘtergere