luni, 3 ianuarie 2011

Adiere nouă pentru inimă ..


                    



     Îi mulţumesc maestrului meu incontestabil al sentimentelor la minut,căci nu voi uita niciodată aceste cuvinte scrise pentru mine. Chiar dacă din "păpuşa mea ..ochii tăi se potrivesc cu iarba.." tind să mă transform uneori în  "prinţesă întunecată..născută din pură ignoranţă"..ştii bine,poeziile tale .. sunt asemeni unor şoapte,trimise cu drag să-mi încânte auzul. Îţi mulţumesc pentru toate poeziile. Am ales-o pe cea mai specială.  
  O s-o păstrez. Mereu.
                            Către CDT - Kridam
.
           

                               Adiere nouă pentru inimă
                    
Lasă-i poetului doar tăcerile sensibile rostite-n poezie,                               
Cu buze dulci ca-n prima sărutare visată-n frenezie...
Căci şi el a simţit atingerea prinţesei cu pielea albă ca de lapte,
Când îţi potriveai sensul roşiatecelor ademenite-n şoapte.

Ne-a unit un strop nevinovat de vorbă, dar va veni şi clipa despărţirii,
Cu ce mi-ai scris, cu ce ţi-am scris, ne vom înălţa apoi spre clipa regăsirii...
Dar încă respir, încă îţi scriu, încă vorbim, iar când ochii mei s-or stinge,
Promit să mă prefac în fiecare fulg care delicat te va ninge !

Ţi-am pus un pachet cu dragoste pe foaie, desfă-l şi ia aminte :
Dragostea cea mai frumoasă e cea croită din vise şi cuvinte...
Trage-n inimă din pachet şi respiră cu cine vrei în lumea ta de fantasme,
Căci trebuie să se oprească-n drumul tău şi făt-frumos din basme !

Tu dormi acum, în timp ce mâna mea zvoneşte curcubee şi goneşte ca oarba,
Să ştii păpuşa mea,că ochii tăi se potrivesc cu iarba...
Poemul ăsta e o torţă pe care o vei aprinde în întuneric când lumina dintre noi s-a pierdut,
Căci veşnic voi rămâne maestrul tău incontestabil al sentimentelor la minut !

DEDICATĂ CU LITERE DE-O ŞCHIOAPĂ PENTRU COPILITZA ROX.
                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu