sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Bine ai venit,Domnule 2011 !

   Pentru 2011 nu am decât gânduri bune. În decursul acestui an îmi doresc: [Sau cel puţin îmi propun..]
   * Să mă fac bine. Să fiu sănătoasă.
   * Să scriu cât mai mult .. pentru voi,pe blog.
   * Să dispară cocalarii din lume.. sau dacă cer prea mult..sa dispară din România.
   * Să-mi fac prieteni noi dar şi să-i pastrez pe cei vechi ..
   * Să scap  trec..cu bine de clasa a9a
   * Să câştig la lotto
   * O soartă mai bună pentru ţara mea .. şi implicit pentru locuitorii ei
   * Să devin voluntar la unul sau mai multe centre de zi pentru copiii nevoiaşi sau pentru bătrâni ..
   * Să mănânc cât mai multe dulciuri :))
   * Să vizitez unul sau mai multe locuri noi
   * Să învăţ cât mai bine lumba engleză ..
   * Să fiu alături de persoanele dragi mie ..
   * Să citesc şi să ies mai mult ..
   * Să mai schimb câte ceva pe ici pe colo la mine şi nu numai că in rest .. e bine.
                                                    :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu