vineri, 7 ianuarie 2011

7 Ianuarie-Sfântul Ioan

              “La Multi Ani" Ioan/Ioana şi sper să se spargă conducta fericirii pe strada vieţii voastre!
        Iar acum,către un cititor fidel al blogului .. Pentru Chicken Joe aka David: Îţi doresc,ca de ziua numelui tău să ţi se împlinească toate dorinţele,să fii fericit,iubit,să ai parte numai de raze de soare in viaţă şi îţi urez un sincer "La mulţi ani!"
        P.S. Îţi mulţumesc pentru poezie.

              Prinţesa din vis ..


Ochii tăi m-au vrăjit
Din prima clipa când te-am privit
Ai trecut prin mine,
Mi-ai luat inima cu tine.

Tot la tine m-a uimit
Culoarea de smarald din ochi
Zâmbetul tău cel ferit
Tot ce eşti am îndrăgit..

Jumătate din viaţă da..
Pentru o ora în prezenţa ta.
Să fiu în apropierea ta
Să îţi simt suflarea..

Să ating pielea ta catifelată
Să simt buzele tale
Dulci ..nu amare
Să stai în braţele mele..

Dar acesta este un vis
Imposibil şi de neatins..
Un vis frumos şi ireal
În inima mea un ideal.

Un comentariu: